Lyn og torden……. igjen
Værgudene vil tydeligvis ikke gi seg med å sende oss lyn og torden. I helgen fikk vi en ny runde som også nå gjorde at mange fikk lynskade på sine modem. Dessverre. Og dette kom før vi var ferdige med forrige runde.
Vi skal jobbe alt vi kan for å hjelpe flest mulig før julehelgen ringes inn, men vi klarer i likhet med de andre bredbåndsleverandørene ikke å hjelpe alle, selv hvor gjerne vi vil. Dette beklager vi på det sterkeste.
Det beste hjelpen vi kan få er om de som er rammet ikke ringer oss, men sender oss en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Det er også den raskeste måten å få hjelp på. Tilgjengeligheten på telefon er også vanskelig når så mange ringer på en gang. De fleste har vel tilgang på en Smart telefon slik at man har mulighet for å få sendt oss en mail.
Vi skal stå på og gjøre vårt beste for å få hjulpet flest mulig, men beklager igjen at vi sikkert ikke klarer å hjelpe alle før jul. Se også intervju med Telenor i Sunnmørsposten torsdag 18.12, hvor de forteller litt om de enorme reparasjonsoppgavene.